HSS-23-(3-2016)

Humanities and Social Sciences
HSS, vol. XXI, 23 (3/2016), July-September 2016
(p-ISSN 2300-5327), (e-ISSN 2300-9918)
 
Ostateczna wersja opublikowana – data udostępnienia w momencie opublikowania 2016
Open Access CC BY-NC-ND 3.0 PL

 

Spis treści

Agnieszka Cholewa-Wójcik: Weryfikacja możliwości wykorzystania nieparametrycznego testu niezależności do analizy postrzegania wybranych elementów komunikacji wizualnej opakowań
Anna Delekta, Justyna Stecko:
Social and economic conditions of tourism activity of students in Krakow  
Andrzej Gazda, Gabriela Popek:
Czynniki lokalizacji centrum logistycznego na rynku chińskim z wykorzystaniem metody PESTE
Barbora Gontkovičová, Emília Duľová-Spišáková, Lucia Bednárová:
The non-financial employee benefits in practice of enterprises in Slovakia  
Наталия Иващук, Жанна Поплавская, Ирина Кавалец:
Метод адаптивного контроля неустойчивой динамики в двухэлементных системах с конкуренцией на примере дуополии
Галина Кундеева: Обеспечение продовольственной безопасности – здоровая нация
Grzegorz Lew: Integracja rachunku kosztów klienta z wybranymi metodami rachunkowości zarządczej
Agnieszka Napiórkowska-Baryła, Mirosława Witkowska-Dąbrowska, Ilisio Manuel de Jesus:
Sytuacja mieszkaniowa w Polsce w latach 2007-2013 w kontekście zmian demograficznych  
Tadeusz Olejarz, Fryderyk Czekaj:
Zasady kompletowania wojsk od starożytności do XIX wieku – zarys  
Paweł Perz, Adriana Kaszuba-Perz:
Wybrane czynniki wpływające na przebieg procesu sukcesji w firmach rodzinnych  
Katarzyna Pietrucha-Urbanik, AnnaTrojnar:
Quality assessment of services provided by water company  
Александр Разин: Моральные мотивы в структуре управленческой деятельности
Andrzej Sołtys: Rekonstrukcja uniwersalnego pojęcia analogii w filozofii św. Tomasza  
Mirosław Sołtysiak:
Postrzeganie ryzyka przez młodych ludzi  
Hanna Sommer:
Czy upadek kultury mediów?  
Krzysztof Surowiec:
Zbrojenia Federacji Rosyjskiej i udział rosyjskich przedsiębiorstw w światowym handlu bronią  
Krystyna Trembicka:
Contra veritatem – wizerunek polityczny Wojciecha Jaruzelskiego w III Rzeczpospolitej  
Paweł Walawender:
Unemployed people aged 50 and older in the statistics of employment offices of the Podkarpackie province  
Beata Zatwarnicka-Madura:
Online marketing communication directed to women in the car market 
Statystyki (liczba odsłon strony): 158

 Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję