Strona: MMR-04-23 / Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej

MMR-04-23

MODERN MANAGEMENT REVIEW
MMR, vol. 28, no. 4(2023), October-December 2023
(p-ISSN 2300-6366), (e-ISSN 2353-0758)
 
Data udostępnienia w momencie opublikowania
Open Access CC BY-NC-ND 3.0 PL

 

Spis treści

Adeola E. ADETAYO, Oludayo O. ARIYO: Social media influencer’s and SMEs performance in Ogun State, Nigeria 
Ayman BALAWI, Asad AYOUB: A review of the main differences between behavioral and traditional economics: a focus on the impact of nudge theory on public policies and its applications 
Héctor CUEVAS-VARGAS, José Leonel LARIOS-FERRER, Ana Martha CRUZ-ÁVALOS, Enrique COSSIO-VARGAS: Post-pandemic innovation practices in micro, small, and medium-sized firms in the State of Guanajuato 
Kazimierz CYRAN, Sławomir DYBKA: Determinants of innovation in the banking sector – customer's perspective 
Miguel Antonio MASCARÚA, Cristina RODRÍGUEZ, Angélica Belén RUÍZ, Jesús Andrés ARZOLA: Organizational architecture, industry 4.0 and data analysis for SMES 

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję