Strona: ZiM-280-18(4-2011) / Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej

ZiM-280-18(4-2011)

ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ Nr 280
Zarządzanie i Marketing z. 18 (4/2011), 2011

Maria Adamska: Uwarunkowania skuteczności sukcesji w polskich przedsiębiorstwach rodzinnych

Teresa Bal-Woźniak, Sławomir Gumienny: Podstawy metody action research i jej przydatność w naukach o zarządzaniu

Halina Chłodnicka: Wartość godziwa czy koszt historyczny?

Piotr Cyrek: Rzeczywistość a przekaz medialny

Marcin Gębarowski: Instalacje powitalne gmin, powiatów i województw – determinanty skutecznego stosowania oraz znaczenie dla działań wizerunkowych jednostek terytorialnych

Marzena Jankowska-Mihułowicz: Modele stylów podejmowania decyzji menedżerskich

Dorota Kulpa: Formalno-prawne oraz instytucjonalne aspekty kontroli budżetowej

Grzegorz Lew: Ewidencyjne potrzeby rachunku wyników w przedsiębiorstwach handlowych

Tadeusz Olejarz: Wsparcie logistyczne polskich kontyngentów wojskowych poza granicami kraju

Anna Ostrowska-Dankiewicz, Sylwia Pieńkowska-Kamieniecka: Ubezpieczenie na życie typu unit-linked jako forma zabezpieczenia emerytalnego

Artur Polakiewicz, Krzysztof Kusch: Ekonomiczne postawy osób przekraczających granicę w celach przemytniczo-zarobkowych na podkarpackim pograniczu Polski i Ukrainy

Olga Jurjevna Shcheglova, Dmitriy Lvovich Levchynskiy: Формирование системы управления инвестиционно-строительным комплексом

Barbara Sieńko: Wykorzystanie metody analizy dynamiki kinetycznej procesów ekonomicznych do oceny rozwoju regionów

Iwona Ślęzak-Gładzik: Coaching jako metoda wspierania rozwoju potencjału ludzkiego

Beata Tarczydło: Marketing szeptany w działaniach organizacji. Przykłady zastosowań

Krzysztof Tereszkiewicz, Piotr Molenda: Referencyjne metody oceny zawartości mięsa i tłuszczu w tuszach wieprzowych

Anatoliy Tkach: Институциональные предпосылки экономического роста и социального неравенства

Natalia Vierchogliadowa, Aleksandra Rossichina: Исследование строительной области с целью обоснования формирования системы управления конкурентоспособности предприятия

Joanna Wiażewicz: Tożsamość a wizerunek jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy

Piotr Zawada: Zarządzanie przedsiębiorstwem w okresie dynamicznych zmian gospodarczych – studium przypadku

Agnieszka Zielińska: Strategie konkurencji w organizacjach pozarządowych

Statystyki (liczba odsłon strony): 6Unikalne odsłony z okresu 2022.03.19 - 2024.03.19
Liczba wizyt uwzględniających tą stronę. Jeżeli strona odwiedzana była kilka razy podczas jednej wizyty, zostanie policzona tylko raz.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję