ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ Nr 280
Zarządzanie i Marketing z. 18 (4/2011), 2011
Maria Adamska: Uwarunkowania skuteczności sukcesji w polskich przedsiębiorstwach rodzinnych
Teresa Bal-Woźniak, Sławomir Gumienny: Podstawy metody action research i jej przydatność w naukach o zarządzaniu
Halina Chłodnicka: Wartość godziwa czy koszt historyczny?
Piotr Cyrek: Rzeczywistość a przekaz medialny
Marcin Gębarowski: Instalacje powitalne gmin, powiatów i województw – determinanty skutecznego stosowania oraz znaczenie dla działań wizerunkowych jednostek terytorialnych
Marzena Jankowska-Mihułowicz: Modele stylów podejmowania decyzji menedżerskich
Dorota Kulpa: Formalno-prawne oraz instytucjonalne aspekty kontroli budżetowej
Grzegorz Lew: Ewidencyjne potrzeby rachunku wyników w przedsiębiorstwach handlowych
Tadeusz Olejarz: Wsparcie logistyczne polskich kontyngentów wojskowych poza granicami kraju
Anna Ostrowska-Dankiewicz, Sylwia Pieńkowska-Kamieniecka: Ubezpieczenie na życie typu unit-linked jako forma zabezpieczenia emerytalnego
Artur Polakiewicz, Krzysztof Kusch: Ekonomiczne postawy osób przekraczających granicę w celach przemytniczo-zarobkowych na podkarpackim pograniczu Polski i Ukrainy
Olga Jurjevna Shcheglova, Dmitriy Lvovich Levchynskiy: Формирование системы управления инвестиционно-строительным комплексом
Barbara Sieńko: Wykorzystanie metody analizy dynamiki kinetycznej procesów ekonomicznych do oceny rozwoju regionów
Iwona Ślęzak-Gładzik: Coaching jako metoda wspierania rozwoju potencjału ludzkiego
Beata Tarczydło: Marketing szeptany w działaniach organizacji. Przykłady zastosowań
Krzysztof Tereszkiewicz, Piotr Molenda: Referencyjne metody oceny zawartości mięsa i tłuszczu w tuszach wieprzowych
Anatoliy Tkach: Институциональные предпосылки экономического роста и социального неравенства
Natalia Vierchogliadowa, Aleksandra Rossichina: Исследование строительной области с целью обоснования формирования системы управления конкурентоспособности предприятия
Joanna Wiażewicz: Tożsamość a wizerunek jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy
Piotr Zawada: Zarządzanie przedsiębiorstwem w okresie dynamicznych zmian gospodarczych – studium przypadku
Agnieszka Zielińska: Strategie konkurencji w organizacjach pozarządowych