Strona: MMR-01-2022 / Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej

MMR-01-2022

MODERN MANAGEMENT REVIEW
MMR, vol. 27, no. 1(2022), January-March 2022
(p-ISSN 2300-6366), (e-ISSN 2353-0758)
 
Data udostępnienia w momencie opublikowania
Open Access CC BY-NC-ND 3.0 PL

 

Spis treści

Sahoum ALJAZZAZEN, Ayman BALAWI: Risk and uncertainty in consumer decision-making: An overview of principles and perspectives 
Witold GRACA: Protection of cyberspace in Poland and the Czech Republic – the role of secret services
Banjo Ally HASSAN, Nurudeen Afolabi SOFOLUWE: Financial knowledge, attitude and management practices among small business entrepreneurs in Nigeria
Aprianto La’lang KUDDY, Ramasoyan Arung LAMBA: The management of village funds transparency in Jayapura city (a study in Tobati, Enggros, and Nafri village)
Peter O. OLAYIWOLA, Olushola S. AKEKE: Organizational culture dimensions and employees’ commitment
Selamawit Assefa REDI, Petr NOVÁK: A review on macro-economic view in Ethiopia’s entrepreneurship under COVID-19

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję