ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ Nr 272
Zarządzanie i Marketing z. 17 (2/2010), 2010
Krzysztof Andruszkiewicz: Erozja strategii marketingowej przedsiębiorstwa w kryzysie
Alicja Antonowicz: Polski rynek franchisingu – analiza strony podażowej
Małgorzata Baran: Współpraca jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
Agnieszka Izabela Baruk: Wizerunek pracodawcy i jego znaczenie dla potencjalnych pracowników
Sebastian Białoskurski: Cena i jakość a ich wpływ na decyzje nabywców produktów spożywczych
Mirosław Bochenek: Marki globalne i ich liderzy
Mariusz Bratnicki, Beata Ząbkowska: Wielowymiarowe ujęcie efektywności jako determinanty skuteczności współczesnych koncepcji zarządzania
Małgorzata Czerwińska, Ewa Kasperska: E-promocja w działalności gospodarstw agroturystycznych – bariery i wykorzystanie
Paweł Dawid: Wybór systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem
Dariusz Dąbrowski: Związek pomiędzy jakością informacji rynkowych a sukcesem tworzenia nowych produktów
Anna Drapińska: Pojęcie wartości jako fundament budowania relacji rynkowych
Marcin Gębarowski: Tradycyjne produkty żywnościowe w działaniach promocyjnych polskich miast
Ewa Glińska: Satysfakcja lokalna jako wskaźnik wizerunku miasta w świetle badań ankietowych białostockich studentów
Petro Gnatenko: Знание и образование в контексте рыночных отношений
Grażyna Golik-Górecka: Budowa i realizacja strategii marketingowych w czasie dekoniunktury
Edyta Gołąb: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna
Hanna Hall: Wewnętrzne mechanizmy lojalności klientów – korzyści i metody badania
Joanna Hernik, Rafał Mazur: Nowoczesne technologie w komunikacji organizacji pozarządowych
Julia Jakowlewa: Формирование имиджа политика в контексте маркетин-говой парадигмы
Agata Jonas: Znaczenie jakości w działalności firm usługowych na rynkach międzynarodowych
Jarosław Karpacz: Przedsiębiorczość w kształtowaniu potencjału konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw
Marcin Kłak: Budowanie konkurencyjności przez wiedzę oraz kluczowe umiejętności i kompetencje pracowników
Monika Kłos: Uwarunkowania stosowania outsourcingu w polskich przedsiębiorstwach
Bogna Konodyba-Szymańska: Promocja problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w przedsiębiorstwach
Wanda Langer: Subprodukt handlowo-usługowy i jego promocja
Renata Piętowska-Laska, Adam Laska: Zarządzanie dynamiczne procesami jako skuteczna realizacja nowej jakości zarządzania firmą
Justyna Leniak: Miary elastyczności organizacji
Michał Majewski: Elastyczność – perspektywa szkół zarządzania strategicznego
Krystyna Mazurek-Łopacińska: Marketing w warunkach kryzysu
Agata Mesjasz-Lech: Przesłanki rozwoju ekologicznej koncepcji logistyki przedsiębiorstw w Polsce
Robert Nowacki: Reklama jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
Alina Oczachowska: Wykorzystanie potencjału marki produktu w segmencie konsumentów napojów energetycznych
Dariusz Oczachowski: Perspektywa wykorzystania marketingu przez polskie przedsiębiorstwa w kontekście transformującej się gospodarki światowej
Karolina Orzeł: Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa-dostawca
Aleksander Pabian: Prezentacja procesów produkcji jako nowa forma promocji
Arnold Pabian: Marketing społeczny w strukturze corporate social responsibility
Kamila Peszko: Cross-marketing jako sposób na aktywne i efektywne działanie podmiotów rynkowych
Joanna Pikuła-Małachowska: Marketing szeptany jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z konsumentami
Joanna Przybek-Mita: Wpływ wizerunku zawodowego na działania o charakterze innowacyjnym na przykładzie pielęgniarek i położnych
Aleksandra Radziszewska: Narzędzia marketingu mobilnego w ocenie konsumentów
Marek Rawski: Analiza aktywów rynkowych przedsiębiorstwa metodą refleksji strategicznej
Michał Rudnicki: Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn)
Maciej Schulz: Działalność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach niestabilnego otoczenia rynkowego
Robert Skikiewicz: Ocena przydatności modelu kano do zarządzania jakością usług w sektorze bankowym
Agnieszka Smalec: E-rozwój regionu jako wymóg współczesnej gospodarki
Magdalena Sobocińska: Rola szkół wyższych w rozwoju społecznogospodarczym w XXI wieku – wybrane zagadnienia
Janina Stankiewicz, Hanna Bortnowska: Oczekiwania „klientów wewnętrznych” wobec pracodawcy – możliwości ich realizacji w bankach (w świetle wyników badań)
Joanna Sudoł-Pusz: Human resource management – the evolution of the conception (Zarządzanie zasobami ludzkimi – ewolucja koncepcji)
Urszula Szulczyńska, Leszek Beutlich: Reklama zewnętrzna jako forma komunikacji z młodzieżą – wyniki badań ankietowych
Grażyna Śmigielska: Innowacje strukturalne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw detalicznych w Polsce
Przemysław Tomczyk: Czynniki sukcesu Customer Relationship Management (CRM) na rynku Business to Business (B2B)
Dariusz Trorzydło: Wizerunkowo-ekonomiczne skutki globalnego kryzysu w oparciu o badania przeprowadzone w polskich przedsiębiorstwach
Joanna Wiażewicz: Cele komunikacji marketingowej w gminach województwa podkarpackiego
Lucyna Witek: Percepcja konsumentów w zakresie działań marketingowych zaangażowanych społecznie i ekologicznie
Mirosław Włodarczyk: Problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Tomasz Mirosław Włodarczyk: Metodyczne problemy pomiaru przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Grzegorz Wróbel: Determinanty stosowania niskokosztowych metod doskonalenia logistyki procesów produkcyjnych
Beata Zatwarnicka-Madura: Aktywność kobiet w internecie – konsekwencje dla marketingu
Karolina Zięba: Marketing narodowy w dobie globalizacji
Agnieszka Zielińska: Teleologiczne elementy strategii organizacji pozarządowych
Bogusława Ziółkowska: Wartościotwórczy charakter relacji wirtualnych przedsiębiorstwa
Katarzyna Żak: Związki między instrumentami zarządzania przez finanse w obszarze funkcji organizowania
Marcin Piątkowski: Rola funduszy europejskich w rozwoju przedsiębiorstw innowacyjnych