Strona: MMR-02-2022 / Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej

MMR-02-2022

MODERN MANAGEMENT REVIEW
MMR, vol. 27, no. 2(2022), April-June 2022
(p-ISSN 2300-6366), (e-ISSN 2353-0758)
 
Data udostępnienia w momencie opublikowania
Open Access CC BY-NC-ND 3.0 PL

 

Spis treści

Olushola S. AKEKE: Effect of social marketing on sustainable behaviour towards household waste disposal in Lagos State, Nigeria
Joelina DAVID, Nagian TONI, Widya SARI: Profitability analysis with non-performing loan as the moderate ariable: the study cases of banking companies in Indonesia
Justin Ogala EGBUNU, Mariusz KMIECIK: Internet of tomatoes as a tool for added value creation. The model based on the distribution network in Nigeria
Marcin GĘBAROWSKI: World’s fairs in the service of national branding – the state of research, key elements of exhibitors’ presentations, exemplification of image-building activities
Michalene Eva GREBSKI, Karolina CZERWIŃSKA, Andrzej PACANA: SWOT analysis of individual components within the innovativeness ecosystem
Ayoub MESSIKH: The effect of entrepreneurial self-efficacy on the performance of small businesses in Algeria: a case study in Skikda

 

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję