Strona: MMR-24-(4-2017) / Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej

MMR-24-(4-2017)

MODERN MANAGEMENT REVIEW

MMR, vol. XXII, 24 (4/2017), October-December 2017

(p-ISSN 2300-6366), (e-ISSN 2353-0758)

Ostateczna wersja opublikowana – data udostępnienia w momencie opublikowania

Open Access CC BY-NC-ND 3.0 PL

 

Spis treści/Contents

Bogusław BEMBENEK: Przedsiębiorczość akademicka w klastrach wysokich technologii jako przejaw inteligentnej specjalizacji
Kazimierz CYRAN, Sławomir DYBKA: Racjonalne i emocjonalne determinanty oddziaływania product placement na konsumentów 
Robert DANKIEWICZ, Dominik MARKUSIEWICZ, Katarzyna TOMPALSKA: Zarządzanie ryzykiem utraty należności w przedsiębiorstwach 
Oktawia Jurgilewicz: Stres i stresory w pracy wpływające na poczucie bezpieczeństwa pracownika  
Marlena LOREK: Bezpieczeństwo jednostki a bezpieczeństwo narodowe
Kazimierz NAGODY-MROZOWICZ, Piotr HALEMBA, Katarzyna GRALA: wywieranie wpływu społecznego na przykładzie reklamy w świetle badań   
Grzegorz OSTASZ, Joanna WOŹNIAK, Andrzej PACANA: Badanie satysfakcji studentów z systemu ankietyzacji        
Mirosław Sołtysiak: Budżet partycypacyjny – wiedza i aktywność przedstawicieli pokolenia X  
Hanna SOMMER, Grzegorz ZAKRZEWSKI: Określenie poziomu świadomości korzystania z wybranych składowych sztucznego środowiska militarnego       
Małgorzata STEC, Mariola GRZEBYK: Systemy informacji przestrzennej w administracji publicznej – ocena realizacji zadań ustawowych
Ewa ZADĘCKA: Rola marki sieci Cittaslow w budowaniu wizerunku małego miasta
Agnieszka ZIELIŃSKA, Nikola KOY: Muzyka jako narzędzie kreowania wrażeń klienta w punkcie sprzedaży detalicznej   
Norbert ŻYCZYŃSKI, Anna NIZIOŁ: Wsparcie analizy FoodCost przez zintegrowany system zarządzania  

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję