MODERN MANAGEMENT REVIEW
MMR, vol. XXI, 23 (3/2016), July-September 2016
(p-ISSN 2300-6366), (e-ISSN 2353-0758)
Ostateczna wersja opublikowana - data opublikowania 2016, data udostępnienia 2016
Open Access CC BY-NC-ND 3.0 PL
Spis treści/ Contents
Małgorzata Baran, Justyna Stecko: Simulations of production-delivery models using conventional methods of dynamic systems: Zelgraf Company as a case
Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar, Piotr Oratowski, Marta Stachowicz: Corporate capital structure determinants over the latest global crisis: the case of Poland
Robert Dankiewicz, Marzena Kidacka: Corporate disputes in a partnership capacity to sue and be sued
Mariola Grzebyk, Małgorzata Stec: Statystyczna ocena poziomu rozwoju jednostek terytorialnych szczebla lokalnego województwa podkarpackiego w latach 2005-2013
Grzegorz Ostasz, Andrzej Pacana: Risk management in ISO 9000:2015 standards
Anna Prusak, Piotr Stefanów, Jacek Strojny, Monica Garcia-Melon: The influence of the form of the 9-point scale in the AHP method on the consistency of judgments
Agnieszka Rzepka, Ioseb Masurashvili: Strategic perspectives for Georgian business – an analysis for medium-sized enterprises in EU and Georgia
Tomasz Skica, Jacek Rodzinka, Teresa Mroczek: Selection of relevant variables identifying the relationship between the general government sector size and the economy
Celina Sołek-Borowska: Exploring values and attitudes towards CSR amongst cems SGH students in Poland
Jarosław Świda, Aldona Migała-Warchoł: Ograniczenia funkcji komunikacyjnej opakowań produktów spożywczych użytkowanych przez starszych konsumentów
Wioletta Wereda, Monika Grzybowska: Customer experience – does it matter?
Agnieszka Widawska-Stanisz: Gamification in the urban area
Joanna Woźniak, Dominik Zimon: Zastosowanie metody CSI do badania satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranej sieci handlowej
Agnieszka Zielińska: Formułowanie strategii w organizacji pozarządowej
Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar, Piotr Oratowski, Marta Stachowicz: Corporate capital structure determinants over the latest global crisis: the case of Poland
Robert Dankiewicz, Marzena Kidacka: Corporate disputes in a partnership capacity to sue and be sued
Mariola Grzebyk, Małgorzata Stec: Statystyczna ocena poziomu rozwoju jednostek terytorialnych szczebla lokalnego województwa podkarpackiego w latach 2005-2013
Grzegorz Ostasz, Andrzej Pacana: Risk management in ISO 9000:2015 standards
Anna Prusak, Piotr Stefanów, Jacek Strojny, Monica Garcia-Melon: The influence of the form of the 9-point scale in the AHP method on the consistency of judgments
Agnieszka Rzepka, Ioseb Masurashvili: Strategic perspectives for Georgian business – an analysis for medium-sized enterprises in EU and Georgia
Tomasz Skica, Jacek Rodzinka, Teresa Mroczek: Selection of relevant variables identifying the relationship between the general government sector size and the economy
Celina Sołek-Borowska: Exploring values and attitudes towards CSR amongst cems SGH students in Poland
Jarosław Świda, Aldona Migała-Warchoł: Ograniczenia funkcji komunikacyjnej opakowań produktów spożywczych użytkowanych przez starszych konsumentów
Wioletta Wereda, Monika Grzybowska: Customer experience – does it matter?
Agnieszka Widawska-Stanisz: Gamification in the urban area
Joanna Woźniak, Dominik Zimon: Zastosowanie metody CSI do badania satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranej sieci handlowej
Agnieszka Zielińska: Formułowanie strategii w organizacji pozarządowej