MODERN MANAGEMENT REVIEW
MMR, vol. XXIII, 25 (4/2018), October-December 2019
(p-ISSN 2300-6366), (e-ISSN 2353-0758)
(p-ISSN 2300-6366), (e-ISSN 2353-0758)
Data udostępnienia w momencie opublikowania
Open Access CC BY-NC-ND 3.0 PL
Contents
Ceslovas BARTKUS: Wykorzystanie wskaźnika siły względnej w celu aktywnych inwestycji na zagranicznym rynku walutowym
Małgorzata DYMYT, Tomasz DYMYT: E-health as a tool for strengthening the role of a patient in the process of providing health services
Aлександр ГУГНИН, Юлия ЛИСНЕВСКАЯ: The formation of the russian model of entrepreneurship ethics
Cezary GUŹNICZAK: Przeciwdziałanie skutkom długotrwałej awarii energetycznej na obszarze dużych miast. studium przypadku na przykładzie gminy miasto Szczecin
Marcin JURGILEWICZ: Zarządzanie bezpieczeństwem ekologicznym z perspektywy rozstrzygania konfliktów ekologicznych
Adriana KASZUBA-PERZ: Dynamiczna stabilizacja jako strategia rozwoju małych i średnich firm rodzinnych
Monika KŁOS: Neuro(zarządzanie) przez pryzmat badań nad mózgiem
Konrad KOCHAŃSKI: Założenia koncepcyjne budżetowania projektów w fundacjach prowadzących uproszczoną ewidencję przychodów i kosztów
Сергей КВИТКА: Government relations as a modern form of political marketing in Ukraine
Kamila LUDWIKOWSKA: Metoda kształcenia oparta na dowodach w praktyce organizacyjnej
Валерий МАРЕНИЧЕНКО: State management mechanisms of business in developed countries
Patryk MASŁOWSKI: Analiza oraz ocena wybranych aspektów walki z dopingiem w sporcie jako zadanie organów państwowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa w sporcie
Grażyna MICHALCZUK, Urszula KONARZEWSKA: Standaryzacja raportowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Jan RAJCHEL: Procedury badania wypadków lotniczych. Czynnik ludzki, jako największe zagrożenie bezpieczeństwa w lotnictwie
Grzegorz ROSŁAN: Od informacji do walki informacyjnej
Celina SOŁEK-BOROWSKA, Katarzyna CHUDY-LASKOWSKA: Ocena umiejętności przedsiębiorczych studentów oraz ich podejścia do przedsiębiorczości
Magdalena M. STUSS, Izabela STAŃCZYK, Anna WZIĄTEK-STAŚKO: Procesy komunikacji z kandydatami w ramach employer branding
Natalia SZWAJCZAK: Skuteczność wskazania lex mercatoria w klauzuli wyboru prawa w międzynarodowych umowach handlowych
Agnieszka SZYMANKOWSKA: Znaczenie motywatorów finansowych w procesie motywowania pracowników w przedsiębiorstwach regionu konińskiego
Wioletta WEREDA: Kreowanie marki przedsiębiorstwa inteligentnego poprzez budowanie relacji z interesariuszami
Marcin WNUK: Duchowość a satysfakcja z pracy. Mediacyjna rola stresu, wdzięczności wobec organizacji oraz zaufania do przełożonego. Moderacyjna rola praktyk religijnych
Iwona WOJCIECHOWSKA: Analiza aktywności polskich uczelni na facebooku
Bogdan MRÓZ: Overview of the book Banking and finance issues in emerging
markets edited by William A. Barnett and Bruno S. Sergi, Emerald Publishing, 2018
markets edited by William A. Barnett and Bruno S. Sergi, Emerald Publishing, 2018